جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمایت از زنان انقلابی بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب بحرین با صدور بیانیه ای از آغاز پویشی با عنوان سرنگونی رژیم آل خلیفه و سربلندی زن بحرینی خبر داد و تاکید کرد رژیم آل خلیفه جانب مروت را در برخورد با مردم بحرین رعایت نکرد و برای خاموش کردن آتش انقلاب مردم به بازداشت و زندانی کردن زنان روی آورده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ائتلاف جوانان انقلاب بحرین با صدور بیانیه ای از آغاز پویشی با عنوان سرنگونی رژیم آل خلیفه و سربلندی زن بحرینی خبر داد و تاکید کرد رژیم آل خلیفه جانب مروّت را در برخورد با مردم بحرین رعایت نکرد و برای خاموش کردن آتش انقلاب مردم به بازداشت و زندانی کردن زنان روی آورد و این جنایت همچنان نیز ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است: از زمان آغاز انقلاب بحرین زنان نقش قابل ملاحظه ای در انقلاب داشته اند و مورد بازداشت، شکنجه، اهانت واقع شدند و گاه فقط به خاطر هویت سیاسی و بیان نظر خود زندانی شدند آن هم در جامعه ای که اهانت به زنان از خطوط قرمزی است که عبور از آن به هیچ وجه جایز نیست.

ائتلاف ادامه داد: زنان بحرین در زندان ها انواع شکنجه های جسمی و روحی را متحمل شده و عرصه بر آنها تنگ شد و از امکان درمان محروم شدند و برخی از آنها به صورت مستقیم توسط ماموران کشته شدند مانند شهیده بهیة العرادی که تک تیراندازان رژیم آل خلیفه در برابر چشمان جامعه بین الملل به او شلیک کردند.

ائتلاف جوانان انقلاب بحرین تاکید کرد: رژیم آل خلیفه از زنان به عنوان ابزاری برای فشار بر انقلابیون استفاده می کند تا مردم را وادار به عقب نشینی کند و در این راستا مردان را به بازداشت زنان و خواهران و مادران آنها و هتک حرمت آنها تهدید می کند و این در حالی است که بیش از 10 زن بحرینی هم اکنون محکوم به زندان هستند و برخی از آنها به صورت ظالمانه و بر اساس قانون تروریسم محاکمه شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha