جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: یکی از موانع رسیدن به مقصد اصلی، غفلت از آخرت می باشد، چرا که عقاید خرافی و عدم ثبات در اعتقادات از دیگر موانعی است که انسان را از منشاء اصلی دور می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین، گفت: انسان برای رسیدن به هدف و مقصد اصلی خود مشکلاتی را دارد که اولین مشکل در این راه ناسپاسی انسان از نعمت هایی است که در اختیار دارد، که یکی از این نعمت هایی که امروز در اختیار ما قرار داده شده است انقلاب اسلامی است که باید شکرگزار آن باشیم.

وی افزود: بر اساس نگاه کارشناسان، دشمن در چهار حوزه با انقلاب اسلامی مقابله می کند اولین حوزه حذف انقلاب اسلامی از محوریت تحولات منطقه است که همین موشک بازی اخیر در سوریه نیز به همین منظور صورت گرفت که به نتیجه دلخواه نرسید و برعکس موقعیت جمهوری اسلامی بالاتر رفت.

وی اظهار کرد:  امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در بین مردم شناخته می شود به همین منظور دومین حوزه ای که دشمن به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته، سلب الگو سازی از جمهوری اسلامی ایران است و هدف از تشکیل گروهای تروریستی نیز مقابله با الگو سازی ایران است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تبدیل ایران به یک کشور وابسته سیاسی و اقتصادی از اهداف دیگر دشمن است و به همین دلیل، رهبر انقلاب اسلامی بیش از 10 سال است که شعار سال را اقتصادی مطرح میکند زیرا یکی از مولفه های اصلی در هر جامعه ای اقتصاد می باشد.

حجت الاسلام عباسی در خصوص پیامدهای حمله موشکی امریکا و هم‌پیمانانش به سوریه اظهار کرد: شاید در نگاه اول آمریکا و هم‌پیمانانش تصور کنند که می‌توانند همان بلایی را که با حمله موشکی بر سر صدام آورده و ساقطش کردند را امروز می‌توانند بر سر دولت بشاراسد نیز بیاورند.

وی ادامه داد: به نظر بنده دولت بشاراسد با دولت صدام کاملا متفاوت بوده چراکه صدام از هیچ حمایت داخلی برخوردار نبوده و همه خواهان سقوط آن بودند، ولی حکومت بشار اسد در بین توده مردم طرفدارانی داشته و از حمایت خوبی برخوردار است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha