جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 446373
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
خانم نظری

حوزه/ مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: برای این که بتوانیم این تشکل را در تصمیم گیری ها مشارکت دهیم نیاز است تمام بانوان فرهیخته احساس مسئولیت بیشتری کنند و در اتاق فکر حضور داشته باشند تا بتوانیم برنامه های فرهنگی را با استفاده از همه نظرها تدوین و بخوبی اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،خانم بتول نظری در جمع بانوان فرهیخته استان قزوین گفت:  در حال حاضر ۵۰ نفر عضو جمعیت بانوان فرهیخته استان هستند که تعداد ۴۰ نفر آنها در جلسات حضور مستمر دارند.

وی افزود:  جمعیت بانوان فرهیخته استان به نوعی عهده دار فعالیتهای فرهنگی هستند و باید بتوانند به این رسالت خود بخوبی عمل کنند؛ در نشست های منطقه ای مقرر شد برای رسیدن به نتایج بهتر با تشکیل اتاق فکر از ایده های افراد صاحب نظر استفاده شود.

استاد حوزه ودانشگاه بیان داشت: ر سال حمایت از کالای ایرانی از اعضای جمعیت انتظار داریم اهتمام ویژه ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در اجرای شعار سال داشته باشند.

خانم نظری به نقش مهم بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت وبیان داشت: امروز بانوان برای توسعه فرهنگ در جامعه نقش مهمی دارند و در توسعه اقتصاد هم نقش آنها به خوبی دیده می شود اما در بحث مدیریت اقتصاد در خانواده نیز می توان این نقش آنان را مشاهده کرد.

وی اظهار کرد: تعیین اولویت های زندگی، توازن بین دخل و خرج ، جلوگیری از مصرف گرایی در مدیریت اقتصاد در خانواده به عنوان نقش های اصلی بانوان به شمار می رود و اینها منجر به این می شود که ما بتوانیم شیوه زندگی را تغییر دهیم و شیوه زندگی را باید تغییر داد و بدون حضور فعال زنان و نقش مدیریتی آنها در خانواده این اقدام میسر نیست.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد:  نقش همه بانوان شاغل در بهبود وضعیت کشور و تحکیم خانواده ها در کشور بسیار تاثیرگذار است و زن خانه دار هم می توانند جایگاه خوبی برای خانواده خود داشته باشد و محیط زندگی شان آنقدر آرامش داشته باشد تا فضا را برای تحول آماده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha