پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جمع بانوان فرهیخته استان گفت: جمعیت بانوان فرهیخته در جهت تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در آیین انتخابات جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر، گفت: جمعیت بانوان فرهیخته با روحیه انقلابی و جهادی در جهت تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی ایفای نقش کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: جمعیت بانوان فرهیخته به عنوان یک اتاق فکر باید برای بیان آسیب‌ها و معضلات جامعه به صورت جدی دغدغه، مطالبه و راه حل داشته باشد.
وی با اشاره به نقش زنان در مراحل مختلف انقلاب اسلامی افزود: زنان همان طور که در دوران دفاع مقدس پشت جبهه ایفای نقش می کردند، امروز هم با روحیه انقلابی و جهادی و با درک خطر جدی مسائل فرهنگی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی باید به میدان بیایند.
حجت الاسلام سروستانی افزود: امروز مسئله ی خانواده، عفاف و حجاب، مسئله زن، استفاده ابزاری از زن در کالاهای تجاری از مسائل مهم جامعه است و جمعیت بانوان فرهیخته باید به دنبال ارائه راه حل‌های مناسب و انتقال دغدغه‌ها و آسیب‌های فرهنگی جامعه به مسئولان باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر نقش پر رنگ جمعیت بانوان در تعمیق بخشی به باورهای دینی در جامعه افزود: رزمندگان اسلام برای دفاع از اسلام جان خود را در طبق اخلاص می‌گذاشتند و بر اساس اعتقادات و باورهای دینی در راه اسلام به شهادت می‌رسیدند و سختی‌ها را تحمل می کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha