شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان

حوزه/ سناتور سراج الحق در سخنرانی خود در یک محفل قرآن گفت: مردم در واکنش به حملات به مدارس دینی باید با محافل قرآنی و فرستادن کودکان به مدارس حفظ قرآن دشمن را شکست بدهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، از طرف جماعت اسلامی پاکستان شاخه ملیر زون محفل قرآنی هفت روزه ای که در کراچی برگزارذ شده بود پایان یافت.

سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در سخنرانی خود در اختتامیه محفل قرآن گفت: مردم در واکنش به حملات به مدارس دینی باید با محافل قرآنی و فرستادن کودکان به مدارس حفظ قرآن دشمن را شکست بدهند و برای اصلاح جامعه باید به قرآن و سنت تمسک کنند.

وی ربای بانکی را مانع پیشرفت کشور خواند و گفت: نظام اسلامی باید از ربا پاک باشد، زیرا گرفتن ربا به معنای دشمنی با خدواند و پیامبر اسلام (ص) است و تنها رمز پیشرفت کشور در اجرایی نظام قرآن و سنت است.

او گفت: آمریکا و جامعه غربی می خواهد ما را در تعصب قومی، زبانی و مذهبی تقسیم کنند، اما جماعت اسلامی دنبال وحدت اسلامی در پاکستان است و تنها راه حل شکست دادن قدرت های باطل، اتحاد امت اسلامی است.

امیر جماعت اسلامی حمله  نظامی آمریکا و متحدانش  به سوریه را به شدت محکوم کرد و افزود: قدرت های جهانی به دنبال نشان دادند قدرت خود به سوریه هستند و در این وسط مردم بی گناه مسلمانان کشته می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha