جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر خجسته

حوزه/ خجسته گفت: آنچه که سبب نگرانی شده اوضاع داخلی کشور است، فساد همچون موریانه پایه های نظام اسلامی را از بین خواهد برد و در این باره همه مسؤول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله آخوند(ره) در جمع طلاب همدانی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: بنده معتقدم حضور در حوزه علمیه و در جمع علما و روحانیون یک توفیق الهی است.

وی با اشاره به اهمیت مساله نقد سازنده در جامعه تصریح کرد: روحیه انقلابیگری و انتقاد گری به شیوه صحیح سبب پویایی جامعه اسلامی می شود و مسؤولان در قبال مردم وظیفه پاسخگویی دارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت دارای یک امنیت بی مثال در منطقه و جهان است و این مساله امری ثابت شده در کشورهای دیگر است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه اظهار داشت: ایران اسلامی با وجود مستشاران مخلص به رهبری آیت الله خامنه ای حفظه الله سبب کوتاه شدن دست آمریکا و ابر قدرت های جهان شده در منطقه شده است.

خجسته گفت: آنچه که سبب نگرانی شده اوضاع داخلی کشور است، فساد همچون موریانه پایه های نظام اسلامی را از بین خواهد برد و در این باره همه مسؤول هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مقابله با ورود کالای قاچاق در داخل کشور، ابراز داشت: متاسفانه کالا در کشور به صورت سازماندهی شده و از مبادی رسمی انجام می شود و در این باره باید قوه قضاییه با قاطعیت عمل کند.

 نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: متاسفانه افزایش قیمت دلار یک بازی سیاسی بود و من معتقدم که دولت توانانی کنترل قیمت دلار را داشت.

وی در پایان با اشاره به طرح گردشگری 2018 بیان داشت: همدان دارای 1800 جاذبه گردشگری است و این فرصت خوبی برای کسب درآمد و صدور فرهنگ اسلامی به دیگر کشور ها است البته به شرط اینکه در این زمینه دانشگاه، حوزه علمیه و همه نهاد ها برنامه مناسب داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha