سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام موسوی

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، اعلام کرد: مراسم تشییع این عالم جلیل القدر فردا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح از مصلی نماز جمعه آبیک تا گلزار این شهر تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر مقدس قم منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، اعلام کرد: مراسم تشییع این عالم جلیل القدر فردا پنجشنبه ساعت 10 صبح از مصلی نماز جمعه آبیک تا گلزار این شهر تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر مقدس قم منتقل می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله وانا الیه راجعون

 خبر درگذشت عالم متفکر حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی سبب تاثر وتاسف مردم ومسئولان استان شهید پرور وولایتمدار قزوین به ویژه شهر آبیک شده است .

ایشان از جمله عالمانی بودند که عمر با برکت خود را در راه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی وتربیت نیروهای انقلابی وخدمت به مردم وبیان دغدغه های مردم در تمامی مناصب به ویژه در تریبون با برکت نماز جمعه صرف کرده وتا آخرین نفس در مسیر خود استوار ماندند.

مردم شهید پرور آبیک به طور قطع قدردان زحمت ها ،تلاشها وپیگیری ها ی ایشان در زمینه مشکلات شهر آبیک بوده واز ایشان همواره به نیکی ودرستی یاد خواهدکرد.

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین فقدان تاثر انگیز این عالم ربانی را به بازماندگان مکرم وشاگردان وارادتمندان ایشان وبه ستاد نماز جمعه شهر آبیک وعموم مردم عزیز شهر آبیک تسلیت عرض نموده وعلو درجات ایشان را از از خداوند متعال مسئلت مینماییم.

یادآوری می شود، مراسم تشییع این عالم جلیل القدر فردا پنجشنبه –ساعت 10 صبح از مصلی نماز جمعه تا گلزار این شهر تشییع و به شهر مقدس قم جهت خاکسپاری منتقل می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha