پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: مرحوم آیت الله شاه آبادی شخصیتی مردمی و ولایتمدار بود گفت: ایشان اخلاق بسیار خوبی داشتند و با اخلاق خوب مردم را جذب کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد امشب در مراسم چهلم آیت الله شاه آبادی در مسجد اعظم قم با بیان اینکه عمر سرمایه است گفت: عمر سرمایه‌ای است که برای انسان در تمام این حیات چندین میلیارد ساله زمین یک بار اتفاق می افتد یعنی یک بار انسان متولد می‌شود و یک روزی هم برای همیشه از این جهان چشم می‌بندد.

وی با اشاره به اینکه عمر نفیس و گران‌بها را نباید به هدر دارد بیان کرد: از خصلت‌های ناپسند در انسان بخل است اما گاهی این صفت‌های ناپسند در انسان پسندیده است و آن بخل نسبت به عمر است.

استاد حوزه علمیه گفت: امام سجاد(ع) فرموده‌اند انسان مالی را که هزینه می‌کند می‌تواند جبران کند ولی عمر را هیچ چیزی نمی‌تواند برگرداند.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله شاه‌آبادی شخصیتی مردمی و ولایتمدار بود گفت: ایشان اخلاق بسیار خوبی داشتند و با اخلاق خوب مردم را جذب کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد گفت: آیت الله شاه آبادی در قم و نجف از محضر علما استفاده کرده بودند ولی بر اساس احساس وظیفه به تهران رفتند و در این شهر منشأ خیرات و برکات بسیاری بودند.

وی افزود: تقدم بر سلام به دیگران، ارتباط بسیار خوب با مردم و جوانان و توجه به نیازمندان از ویژگی‌های دیگر آیت الله شاه آبادی بود.

استاد حوزه علمیه گفت: ضایعه درگذشت این عالم بزرگ را باید به حوزه علمیه تسلیت گفت؛ این افراد شخصیت‌هایی هستند که زمان زیادی طول می‌کشد تا خلأ آنها پر شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha