جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس کمیته امداد با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امروز به برکت وجود حوزه های علمیه و تعامل ارزشمند توانسته ایم گام های مهمی در عرصه خدمت رسانی به اقشار مستضعف و ستمدیده جامعه برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پرویز فتاح در دیدار با مدیر حوزه های علمیه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه جانبه حوزه های علمیه با کمیته امداد اظهارداشت: امروز مجموعه کمیته امداد قدردان مردم شریف قم است که در همه عرصه ها الگو و سرآمد کشور هستند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه پیشتازی استان قم در زمینه کمک به محرومین باید الگویی برای دیگر استان‌ها باشد، گفت: ‌استان قم در کمک به محرومان در رتبه نخست قرار دارد.

فتاح با بیان اینکه مردم استان قم نسبت به سال 95 به محرومین بیشتر کمک کردند که نشان‌دهنده بالا رفتن ایثار است، افزود: کمک بی‌نظیر مردم استان قم به محرومین الگویی واقعی برای کشور است، بطوریکه در زمینه کمک‌های نقدی به محرومین استان قم نسبت به جمعیتی که دارد در رتبه نخست قرار دارد که شایسته تقدیر است.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: نشانه‌های خوبی از قم دریافت کردیم که تغییر رویه‌های کمک‌های مردم است، پیشتازی استان قم در زمینه کمک به محرومین باید الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

فتاح عنوان کرد: باید تورم را بر زندگی محرومین محاسبه کرده و بر اساس آن کمک بیشتری به محرومین کنیم، گرانی دلار و تورم سبب نگرانی ما شده است و باید بر این اساس اقدامات اساسی برای رفع مشکلات محرومین انجام شود.

وی گفت: برخی از خانواده‌ها به دلیل فقر و اعتیاد زندگی‌شان از یکدیگر پاشیده بود اما به همت کمیته امداد و دوره‌هایی که برای آن‌ها برگزار شد مجدد به زندگی خود بازمی‌گردند، فردا در جشنی که در مجتمع حضرت معصومه(س) قم برگزار می‌شود 150 خانواده به زندگی جدید بازمی‌گردند.

فتاح اظهار داشت: ارائه وام‌های اشتغال و آموزش محرومین توسط کمیته امداد در حال انجام است و خیرین استان قم در زمینه ساخت مسکن برای محرومین اقدامات بسیار بزرگی انجام دادند که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha