جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 446461
۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی- امام جمعه قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید ابوتراب موسوی، امام جمعه آبیک را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید ابوتراب موسوی، امام جمعه آبیک را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی رحمه الله علیه موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این سید بزرگوار عمر پربرکت خود را در راه پیشبرد آرمان های انقلاب، گره گشایی از کار مردم و تربیت جوانان صرف کرد و بیش از ۱۸ سال در جایگاه امامت جمعه شهرستان آبیک با اعلام مواضعی صریح و انقلابی ایفای نقش نمود. جوانمردی و جدیت در مبارزه با مفاسد سیاسی و اجتماعی و ایستادگی در برابر قدرت طلبی ها و جریانات منحرف از ویژگی های بارز شخصیت مردمی ایشان بود.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، طلاب و روحانیون، مردم انقلابی استان قزوین علی الخصوص مردم شریف شهرستان های آبیک و آوج تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت و رضوان و همجواری با برادر شهیدش و برای بازماندگان و علاقه‌مندان وی صبر و اجر مسئلت می‌ کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha