شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش تلبس در مشهد مقدس

حوزه/ رئیس اداره امور خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از برگزاری ۷۰ دوره همایش تلبس در مشهد مقدس و شرکت بالغ بر ۲۵ هزار نفر در این برنامه خبر داد.

حجت الاسلام بنی علی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» گفت:  یکی از برنامه‌های ویژه و تأثیرگذار معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات در سال‌های اخیر برای هویت بخشی به خانواده طلاب و ارتقای سطح معنوی و اثرگذاری در رسالت تبلیغی، برگزاری همایش تلبس است.
وی گفت: این طرح از سال 93 به همت معاونت فرهنگی مرکز خدمات شروع شد و هر سال بیش از 20 دوره با شرکت حدود 2 هزار خانواده برگزار شده و تاکنون 6 هزار طلبه همراه با خانواده در این طرح شرکت کرده‌اند.
وی بالا بردن سطح هویت خانواده طلاب، توجه دادن خانواده‌ها و فرزندان به قداست لباس روحانیت، تجلیل و تکریم لباس مقدس روحانیت و حمایت معنوی از خانواده طلاب را مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش، عنوان کرد.
حجت الاسلام بنی علی با بیان اینکه همایش تلبس شامل برنامه‌های زیارتی و محتوایی برای خانواده طلاب است، گفت: برگزاری دو کارگاه تخصصی ویژه آقایان و بانوان در دو ساعت مجزا با حضور بهترین اساتید مشهد مقدس با موضوع بایدها و نبایدهای لباس طلبگی از جمله برنامه‌های این همایش سه روزه است.
وی سه روز اقامت در جوار مضجع ملکوتی علی بن موسی‌الرضا (ع) و کسب فیض برای اجرای برنامه‌های تبلیغی طلاب را از محسنات همایش تلبس دانست.

انتهای پیام/ 313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha