پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری در دیدار مسئولان جامعه المصطفی اصفهان، گفتند: جامعه المصطفی اتفاق مبارک و شیرینی در حوزه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، رئیس و جمعی از مسئولان نمایندگی جامعه المصطفی واحد اصفهان، در راستای ارائه گزارش های مجموعه فعالیت های المصطفی، با  آیت الله العظمی مظاهری دیدار کردند

حضرت آیت الله مظاهری در این دیدار ضمن تبریک اعیاد و اظهار رضایت از عملکرد جامعه المصطفی به ویژه نمایندگی آن در اصفهان، گفتند: جامعه المصطفی اتفاق مبارک و شیرینی در حوزه است.

ایشان با اشاره به این که جامعه المصطفی توانسته وحدت را در عرصه بین المللی ایجاد نماید، افزودند: زمانی که کار جامعه المصطفی را با بودجه ای که در اختیار او قرار می گیرد، قیاس کنیم؛ باید بگویم بودجه آن برای 100 واحد فعالیت، تنها 1 واحد است. علی رغم نبود بودجه متناسب، این کار دشوار و پر برکت با عنایت امام زمان(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اداره می شود.

حضرت آیت الله مظاهری ضمن بیان ویژگی های المصطفی توفیق این مجموعه را عنایت خاص امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) دانستند و از تلاش های ریاست المصطفی و نمایندگی آن در اصفهان تشکر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی رئیس مجتمع آموزش عالی اصفهان، نیز در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی شائبه  آیت الله العظمی مظاهری، گزارشی از فعالیت ها و توفیقات  نمایندگی المصطفی در سال 96 را ارائه کرد.

 در پایان این دیدار نیز لوح تقدیر اختتامیه بیست و سومین جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی به حضرت آیت الله مظاهری تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha