جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشییع

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت :امام جمعه فقید شهر آبیک در سنگر نماز جمعه و در عرصه های مختلف حمایت از نظام همیشه مواضع صریح و انقلابی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم وداع مردم شهرستان آبیک با امام جمعه فقید خود، گفت: مرحوم حجت الاسلام موسوی همیشه بر مواضع صریح و انقلابی خود تا پایان حیات مبارک باقی ماند و مردم این شهرستان از این شخصیت برجسته خاطره های خوبی دارند.

وی افزود: مرحوم حجت الاسلام موسوی همیشه در سنگر نماز جمعه و ترویج دین و تبلیغ دین اسلام فعالیت های ماندگار و ارزشمندی داشت و باید برای همیشه نام و یاد این برادر شهید را گرامی بداریم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این عالم ربانى در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از کسانى بود که هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و طوفان‌هاى انقلاب تغییر نداد و نسبت به امام راحل(قدس سره) و رهبر انقلاب کاملا وفادار بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان داشت: این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبرز و لایق بود و در مواقع مختلف با موضع‌گیری‌های مناسب، درجهت تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مفیدی برداشتند.

امام جمعه قزوین بیان داشت: این عالم جلیل القدر در طول سال‌های پیش از انقلاب، در پیشاپیش صفوف مبارزات مردمی حضور داشتند و دوشادوش انقلابیون در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی متحمل رنج‌ها و مصائب فراوان گردیدند و پس از پیروزی انقلاب در منصب امامت جمعه این شهر وهمچنین تولیت حوزه علمیه خواهران مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف با پشتکار وصف ناپذیر و سعه‌صدر، نقشی پررنگ در پیشبرد اهداف انقلاب برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha