پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود گفت: رابطه برخی نظام های عربی با رژیم صهونیستی این روزها علنی شده است، اما این حکومت ها باید بدانند که خیانت به مسلمانان و فلسطین کمکی به حال آنها نمی کند، بلکه این مقاومت در راه آزادی فلسین است که می تواند ضامن واقعی آزادی و کرامت یک کشور باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت در سخنان خود در نشست علمای صور که به مناسبت آغاز ماه شعبان برگزار شد، گفت: امروز هرگونه اجتماع اسلامی به معنای مقاومت در برابر پروژه آمریکا برای ایجاد فتنه میان مسلمانان، زیرا آمریکا با تفرقه میان مسلمانان به دنبال حمایت از رژیم فاسد صهیونیستی است که در فلسطین به توحش روی آورده است.

وی در ادامه سخنان خود به مردم فلسطین که در تظاهرات "بازگشت" شرکت کردند، درود فرستاد و تاکید کرد: اردوگاه های فلسطینیان ساکن لبنان در کنار مردم این کشور همه یک جامعه مقاومت هستند و برای آزادی فلسطین تلاش می کنند.

شیخ حمود در ادامه سخنانخود هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر را محکوم کرد و افزود: رابطه برخی نظام های عربی با رژیم صهونیستی این روزها علنی شده، اما این حکومت ها باید بدانند که خیانت به مسلمانان و فلسطین کمکی به حال آنها نمی کند، بلکه این مقاومت در راه آزادی فلسین است که می تواند ضامن واقعی آزادی و کرامت یک کشور باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha