پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان، ۲۵ اردیبهشت با حضور مسئولین کشوری و استانی خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی، گفت: شهدای روحانی از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند نقش مهمی در شناساندن آنها به جامعه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین افزود: اقتدار و عظمت امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف با وجود توطئه‌های دشمنان از برکات خون پاک شهدای این مرزو بوم است.

وی اظهار کرد: تقدیم 110 شهید روحانی از استان قزوین برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی سندی مستحکم بر عشق و ارادت ویژه مردمان این دیار به انقلاب و امام انقلاب است. مردم  استان قزوین با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های والای خویش در طول 39 سال  از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی حماسه‌های بسیاری را خلق کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از برگزاری یادواره  شهدای روحانی استان،  ۲۵ اردیبهشت ساعت ۹ صبح، با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه کشور و نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خبرداد و گفت: تمام برنامه ریزی ها برای برگزاری باشکوه این یادواره انجام شده و امیدواریم به خوبی برگزار شود

حجت الاسلام افشار ضمن  قدردانی از همکاری مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین، افزود: هماهنگی با شبکه استانی مرکز قزوین انجام شده تا تمام برنامه را ضبط و در فرصت مقتضی از شبکه استانی پخش شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha