پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون

حوزه/ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و حوزویان استان قم در مقطع تحصیلی متوسطه به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان استان قم در مقطع متوسطه و راهنمایی صبح امروز ویژه ممتازین دختر و عصر ویژه ممتازین پسر در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

برگزاری مسابقات مفرح و شاد ویژه ممتازین و مداحی به مناسبت اعیاد شعبانیه از جمله برنامه‌های این همایش بود.

در بخشی از این همایش کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای ویژه نوجوانان با سخنرانی مهندس ضابط کارشناس مطالعات رسانه برگزار شد.

این کارشناس رسانه گفت: در بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای که در کشورهای غربی تولید می‌شوند و در کشور ما بسیار معروف‌اند به دنبال القا کردن این موضوع به ذهن‌ها هستند که تروریست‌ها یا فارسی زبان‌اند یا عرب‌زبان و ویژگی مشترک آنها مسلمان بودن است.

وی گفت: جنگ وجه مشترک بسیاری از این بازی‌ها است و دست شما را باز می‌گذارد که همه را بکشید.

ضابط افزود: تصاویر و نام‌های تروریست‌ها در بازی‌های رایانه‌ای معمولاً از شخصیت‌های کشورهای اسلامی هستند تا در دنیای واقعی نیز این افراد را تروریست نشان دهند.

وی گفت: 20 نوع اعتیاد مربوط به فضای مجازی داریم که یکی از آنها مربوط به بازی‌های رایانه‌ای است.

این کارشناس رسانه افزود: بازی‌های رایانه‌ای ظرفیت بسیاری بالایی دارند، اگر بازی‌ها خوب باشند چیزهای خوبی یاد می‌گیریم ولی اگر بازی‌ها بد باشند بسیار آسیب‌زا خواهد بود.

همچنین در این همایش کارگاه سواد رسانه‌ای ویژه والدین در سالن جداگانه‌ای با سخنرانی حجت الاسلام عباس صالحی برگزار شد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha