جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنفرانس بشارت عظمی

حوزه/ وفاق المدارس شیعه پاکستان برای محافظت از عقائد شیعی کنفرانس بشارت عظمی را با حضور شخصیت‌های برجسته شیعه پاکستان برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ برای حفاظت از عقائد شیعی از طرف وفاق المدارس شیعه پاکستان کنفرانس بشارت عظمی بعد از برگزاری چندین کنفرانس در مرکز شهر پنجاب در ناحیه های این شهر هم شروع شد.

طبق اعلام حجت الاسلام والمسلمین افضل حیدری دبیر وفاق المدارس شیعه پاکستان این کنفرانس بعد از شهرهای پنجاب در ایالت خبرپختونحواه، بلوچستان، آزاد کشمیر و گلکیت بلتستان هم برگزار خواهد شد.

در اعلامیه کنفرانس آمده است که کنفرانس بشارت عظمی 27 آوریل در جامعه المفید برگزار خواهد شد. در این کنفرانس حجت الاسلام والمسلمین حافظ ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان و حجت الاسلام والمسلمین شیخ محسن علی نجفی نمائنده آیت الله العظمی سیستانی در پاکستان حضور پیدا کرده و سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه توسط علمای طراز اول پاکستان و با توجه به افزایش فعالیت جریان های انحرافی در جامعه شیعی و باهدف تبیین عقاید حقه تشیع و مقابله با جریان انحرافی و غلو در جامعه پاکستان درحال برگزاری می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha