پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رییس شورای هماهنگی مازندران

مسئول شورای هماهنگی مازندران با اشاره به این که سپاه حافظ عزت و اقتدار ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان از نقش پررنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بسیار عصبانی هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری، شامگاه جمعه در جشن میلاد امام حسین(ع) در ساری، پیروی از امام حسین(ع) را عامل نجات انسان ها دانست و گفت: توسل به سید و سالار شهیدان همچون کشتی نجاتی برای نجات از انحراف و تباهی است.

وی با بیان این که دین خلاصه مکتب عاشورا است و امام حسین(ع) برای دفاع از شریعت محمدی دست به قیام زدند، افزود: این درس بزرگی برای همه ما است که برای دفاع از دین و ارزش های دینی باید جان خود را در کفه اخلاص قرار دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز درس ولایت مداری و دفاع از ولایت فقیه قیام عاشورا باید در جامعه ایرانی نهادینه شود، خاطرنشان کرد: در دفاع از حریم ولایت و رهبری نباید تعارف کرد، بلکه وظیفه خواص در این خصوص سنگین تر از دیگران است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که حرکت امام حسین(ع) سبب ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی شد، گفت: امروز گفتمان ظلم ستیزی که برگرفته از نهضت حسینی مانع از تحقق منافع استکباری و استعماری دشمنان شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که حضرت سیدالشهداء(ع) تلاقی عشق و عقل بود، گفت: اوج عقلانیت و تعالی عقلانیت محض، عشق است که امام حسین(ع) آن را به جامعه بشریت اثبات کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سوم شعبان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز پاسدار اشاره کرد و افزود:  پاسداری از دین و فرهنگ، عزت و افتخار است که پاسداران ما آن را از امام حسين(ع) آموخته اند و در اين راه نيز از خود گذشتگي هاي فراواني را نشان داده اند.

حجت الاسلام یوسف پور با بيان اين که سپاه عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است، افزود: سپاه در زمان احساس خطر و پاسداري از حريم ولايت و ايجاد امنيت درجامعه با تمام توان و نيرو وارد خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه حافظ عزت و اقتدار ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان از نقش پررنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بسیار عصبانی است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که اگر امروز امنیت و آرامشی در کشور حاکم است به دلیل جانفشانی ها و از خودگذشتگی های سپاهیان اسلام است، خاطرنشان کرد: سپاه حافظ امنیت و کیان انقلاب اسلامی بوده و اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان نخواهد داد.

حجت الاسلام یوسف پور ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامي امروز با اقتداي کامل به سرور و سالار شهيدان و نيز با قدرت معنوي و ايمان دروني خويش در برابر تهاجمات و دشمني‌هاي کفار ايستادگي و از شرف، دين و آزادگي ملت شريف و قدرشناس ايران اسلامي پاسداري مي‌کنند.

وی با بيان اين که سران استکبار و غرب همواره از دستيابي ايران به اقتدار و عزت در جهان وحشت و هراس دارند، اظهار داشت: استکبار نشان داده که همواره در تلاش است تا با انواع فريب‌ها، نقشه‌چيني‌ها و دسيسه‌ها مردم مبارز و ولايت مدار ايران اسلامي را از دستيابي به آنچه که حق خود است مأيوس و سرافکنده کند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی به وظایف خود در جبهه مقاومت عمل کرده است، بیان داشت: حضور محوری سپاه در عراق و سوریه موجب شکست کامل سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

وی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ظلم خط قرمز و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن اگر بخواهد کوچکترین غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت قوای نظامی و دفاعی کشورمان هستیم، تصریح کرد: هر چه بنیه دفاعی کشورمان را تقویت کنیم به حتم ترس و واهمه دشمنان از جمهوری اسلامی نیز بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان اینکه سپاه محبوب مردم است، تصریح کرد: این نیروی انقلابی و مردمی علاوه بر عرصه های نظامی در بخش های سازندگی، علمی و فرهنگی نیز خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه داده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha