جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاسیه مدیران حوزه تهران

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق تاکید کرد: حوزه‌های علمیه برای تحقق عینی شعار سال، از بعد فرهنگ سازی و تبیین ضرورت حمایت از کالای ملی و داخلی برای مردم رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، در اجلاسیه مشترک مسئولین و مدیران مدارس حوزه علمیه استان تهران که در مجتمع فرهنگی کوثر شهر بابلسر برگزار شد با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در تحقق عینی و عملی شعار «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: مسئله نامگذاری شعار سال که همه ساله توسط مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، در واقع بیان سیاست راهبردی نظام جمهوری اسلامی است که بر اساس مطالعات و اطلاعات دقیق، و تدبیر مقام معظم رهبری در شناخت مواضع و نقشه‌های شوم دشمنان در نفوذ به ساختار نظام است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: حمایت از تولید داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است که منجر به توسعه و پیشرفت جامعه و بهبود معیشت مردم خواهد شد و به نظر می رسد حوزه‌های علمیه برای تحقق این هدف رسالت سنگینی نسبت به فرهنگ سازی و تبیین ضرورت حمایت از کالای ملی و داخلی را در میان مردم بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق خاطرنشان کرد: مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه باید ضرورت حمایت از تولید کالای ایرانی را برای مردم تبیین و در جامعه فرهنگ سازی کنند، زیرا اگر ضرورت این مسئله برای مردم تبیین شود قطعاً تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی خواهد داشت. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha