شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کالای ایرانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مسؤولان باید در راستای تحقق عملی شعار سال با نظارت بیشتر در جهت ارتقاء کیفیت محصولات داخلی و تامین رضایتمندی اقشار مختلف جامعه گام بردارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاریحوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در نشست جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر، به نقش موثر جمعیت بانوان در تبیین شعار سال اشاره کرد و افزود: جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را در جامعه ترویج دهد.

وی ادامه داد: در راستای فرهنگ سازی این نکته را در جامعه ترویج دهیم که درست است که امروز کیفیت کالای ایرانی ممکن است متوسط باشد، ولی اگر حمایت از سوی اقشار مردم صورت بگیرد مشکلات کمتر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: از طرف دیگر این دغدغه را هم به مسئولان انتقال بدهیم که اگر میل و رغبتی نسبت به خرید محصولات داخلی وجود ندارد به دلیل کیفیت پایین است و مسئولان باید در راستای تحقق عملی شعار سال با نظارت بیشتر در جهت ارتقاء کیفیت محصولات داخلی و تامین رضایتمندی اقشار مختلف جامعه گام بردارند.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: کارگروه‌های جمعیت بانوان فرهیخته با برنامه امور را دنبال کنند و بر اساس واقعیت جامعه و با روحیه جهادی و انقلابی به دنبال تقویت ارزش ها و کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما وارث شهدا و پدران و مادران شهدا هستیم و باید وصیت آنها را با اقتدار لازم و آگاهی بیشتر در جامعه اجرا کنیم و درصدد پیگیری و اجرای آن باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این مسیر راه مجاهدت فی سبیل الله است، افکار خود را کنار هم قرار دهید و با برنامه منظم و حرکت رو به جلو امور دینی را دنبال کنید، اگر بی تفاوت باشیم، دغدغه ها روز به روز بیشتر می‌شود و اگر آسیب‌ها را کنترل کنیم مرضی رضای خدا قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha