پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: استفاده از پیام رسان های ایرانی مصداق بارز حمایت از تولید ایرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، بر لزوم تقویت پیام‌رسان‌های داخلی و تلاش برای جلب اعتماد و رضایت جامعه هدف تاکید کرد و اظهارداشت: استفاده از پیام رسان های ایرانی مصداق بارز حمایت از تولید ایرانی است.

عضوخبرگان رهبری با بیان اینکه ضمن در نظر گرفتن منافع ملی، نیازهای مخاطبان و سلایق مختلف باید برای طراحی و بکارگیری نرم‌افزارهای داخلی اقدام شود، افزود: فعالان این عرصه باید از همه ذوق، استعداد و تخصص خود استفاده کنند تا اینکه جوانان بتوانند نرم‌افزارهای داخلی را جایگزین خارجی کرده و به سمت آن اشتیاق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه درباره فعال‌سازی پیام‌رسان‌های داخلی همچنین فیلتر کردن پیام‌رسان‌های خارجی مسائل مختلف از جمله انواع کاربرد آن توسط مخاطبان، مصالح ملی و ... مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: این موضوع یک مقوله چند بعدی است و با در نظر گرفتن یک جانب موضوع نمی‌توان برای تصمیم‌گیری اقدام کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در برخی رخدادهای اقتصادی و اجتماعی شبکه‌های اجتماعی خارجی تاثیرگذار بوده‌اند، بیان کرد: شورای عالی فضای مجازی ضمن در نظر گرفتن مسائل مختلف در زمینه فیلتر یا عدم فیلتر، درست‌ترین تصمیم را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اشاره به  این مطلب که استفاده از فضای مجازی در انواع مختلف آن یک بخش از زندگی اقشار مختلف مردم شده است، گفت: فضای مجازی در زندگی جوانان و شئون مختلف آن نقش غیرقابل انکاری دارد بنابراین بایستی در کنترل و مدیریت این عرصه گام برداشته به ویژه اینکه در این فضا با عقاید و باورها نیز بازی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha