جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جانباز

حوزه/مسئولان حوزه علمیه خراسان شمالی هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز، به‌منظور بزرگداشت ایثارگران عرصه دفاع مقدس، با جانباز ۷۰ درصد و سر افراز هشت سال جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاریحوزه از خراسان شمالی، مسئولان حوزه علمیه خراسان شمالی پیش از ظهر امروز هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز، به منظور بزرگداشت ایثارگران عرصه دفاع مقدس، با جانباز 70 درصد و سر افراز هشت سال جنگ تحمیلی برات ایمنی، مسئول هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان شمالی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، از جانبازان به عنوان سرمایه‌هایی یاد کرد که جان‌برکف نهادند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی دانست و گفت: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گران‌بها را نصیب بندگان پاک و بی‌آلایش خود می‌کند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جان‌فشانی‌های دریادلانی چون شماست که تفسیرگر واقعی معنای ایثار هستید و در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، آن قهرمان بی‌بدیل قیام کربلا، حماسه‌ای دیگری آفریدید.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک وظیفه است و حداقل کاری است که باید همه مسئولان انجام دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha