پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 447730
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
جانباز

حوزه/ جانباز دوران دفاع مقدس در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت گفت: طلاب روح ساده زیستی را در خود پرورش دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آقای جمشید حسین پور جانباز 70 درصد و از یادگاران سال های جیهه و جنگ، در سالروز میلاد باسعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت با اشاره به اینکه طلاب باید در همه حال با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) برای بانوان جامعه اسلامی الگو باشند، گفت: طلاب می توانند با ارائه الگوی موفق از زندگی شخصی و تبلیغی خود برای زنان و دختران جامعه اسلامی به عنوان سرمشق و الگو قرار گیرند .

وی با بیان اینکه ساده زیستی و قناعت در زندگی راهکاری مهم برای تهذیب نفس است، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان علوم دینی تلاش نمایند تا الگوی عملی برای پیاده نمودن سبک زندگی اسلامی در جامعه باشند و در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اقدامات چشمگیری انجام دهند .

جانباز دوران دفاع مقدس یادآور شد: با حاکم شدن روح قناعت و ساده زیستی طلاب می توانند زندگی معنوی و آینده تبلیغی موفقی داشته باشند .

حسین پور در ادامه رعایت نظم  و توجه به فراگیری علوم  را نیز از شاحصه های مهم برای موفقیت طلاب برشمرد و گفت: طلاب تلاش نمایند تا با تهذیب نفس برنامه ریزی  و انجام تحقیق و پژوهش های کابردی در راستای تبلیغ فراگیر علوم دینی در جامعه گام های ارزشمندی انجام دهند .  

در پایان جمشید حسین پور جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس استان خاطراتی را از سال های حماسه و ایثار برای طلاب بازگو کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha