پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقه فوتبال

حوزه/ تربیت بدنی آستان قدس رضوی با رویکرد حمایتی خود از ورزش قهرمانی و در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی بویژه در میان هواداران مشهدی، میزبانی از شهرآورد مشهد را رایگان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، ورزشگاه امام رضا(ع) با امکانات مدرن و به‌روز خود بستری مناسب برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و توسعه نشاط اجتماعی و اعتلای فرهنگ هواداری در کشور است.

 از آنجا که یکی از جلوه‌های افزایش نشاط در میان علاقه‌مندان به ورزش فوتبال حضور تیم‌های ورزشی در این ورزشگاه مدرن و استاندارد بوده، مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بنای خود را همکاری با تیم‌های ورزشی برای برگزاری هرچه بیشتر رقابت‌های در این ورزشگاه قرار داده است.

در همین راستا ورزشگاه امام رضا(ع)، فردا یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه، به صورت رایگان در اختیار تیم‌های مشهدی پدیده و مشکی پوشان(سیاه جامگان) برای برگزار شهرآورد قرار خواهد گرفت و تربیت بدنی آستان قدس از باشگاه پدیده به عنوان میزبان این مسابقه اجاره بهایی را دریافت نخواهد کرد.

این تصمیم در ادامه حمایت‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی از ورزش قهرمانی و در جهت حمایت از فوتبال استان و باشگاه پدیده جهت ادامه حضور این باشگاه در لیگ برتر اتخاذ شده است.

همچنین با درخواست مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای حضور رایگان هواداران و موافقت باشگاه پدیده، تماشای این بازی برای هواداران مشهدی رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است این مسابقه در روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه ساعت 18 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha