جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان انگلستان کمک مالی ۱۰ هزار دلاری را به بیمارستانی اهداء کردند

حوزه/ یک گروه اسلامی در شهر واتفورد انگلستان، با اهدای کمک مالی ۱۰ هزار دلاری به بیمارستان رایگانی برای افراد نیازمند، با شرکت در فعالیت های خیریه برای روی پا نگه داشتن این مرکز درمانی کمک کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»  اعضای جامعه اسلامی در شهر واتفورد واقع در منطقه هرتفوردشایر انگلستان، کمک مالی 10 هزار دلاری به جامعه بیمارستانی این شهر اهدا کردند.

این کمک مالی قابل توجه که توسط اعضای انجمن مسجد در طول سال گذشته جمع آوری شده بود به یک درمانگاه رایگان برای افراد بی بضاعت با عنوان « خدمات مراقبت صلح» اهدا شد.

دکان کارول مدیر اجرای بیمارستان در این باره گفت: ما تحت تاثیر مهربانی مسلمانان قرار گرفته ایم. چنین علاقه و حمایت مستمر واقعا تفاوت زیادی در زندگی بیماران به وجود می آورد.

وی در ادامه افزود: ما بی نهایت سپاسگزار انجمن مسلمانان واتفورد به خاطر کمک مالی سخاوتمندانه شان هستیم.

رشید چادوری یکی از اعضای هیات معتمدین این انجمن نیز درباره کمک مسلمانان گفت: ما می دانیم که مرکز درمانی خدماتی حیاتی برای جامعه ارائه می دهند و می خواستیم با این کارمان تا آنجا که می توانیم کمک کار آن ها بوده باشیم.

وی افزود: بسیاری از مردم متوجه نیستند که این مراکز درمانی رایگان به صورت خیریه عمل می کنند و ادامه فعالیت و عملکرد آن‌ها وابسته به حسن نیت مردم است.

رشید در ادامه گفت: ما می خواهیم کمک کنیم تا ادامه فعالیت این مرکز را برای نسل ها تضمین نماییم.

گفتنی است مراکز درمانی مشابه رایگان برای ادامه فعالیت در انگلستان سالانه به 5 میلیون دلار نیازمند هستند. این مراکز ارائه دهنده متخصصین، خدمات رایگان مراقبت از بیماران و خانواده های آن ها برای بیماری های محدودکننده عمر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha