شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رسانه ای شدن ماجرای زورگویی علیه دختر محجبه در مدرسه ای در آمریکا

حوزه/ ویدئوی ماجرای زورگویی دینی علیه دختر محجبه در دبیرستان سنت لوئیس در آمریکا که اهانت های دانش آموزی را علیه یک دختر مسلمان نشان می دهد در شبکه های اجتماعی بیش از ۱ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از kmov، یک ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی که تاکنون بیش از 1 هزار مرتبه در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که یک دختر محجبه در دبیرستانی در آمریکا مورد زورگویی دینی قرار می گیرد.

هر دو دختری که در این ویدئو نشان داده می شوند دانش آموزان دبیرستان بین المللی سنت لوئیس در ایالت میزوری آمریکا هستند. در ویدئو دیده می شود که یکی از دختران جملات اهانت آمیزی علیه دختر دیگر که حجاب به سر دارد سر می دهد. این ویدئو ابتدا در اسنپ چت گرفته شده و سپس به فیس بوک پست شده است.

در تصاویر دیده می شود که دختری که لباس صورتی به تن دارد با فریادهای نژادپرستانه و توهین آمیز از دختر دیگر می خواهد که به شهر خودش برگردد. دختر محجبه نشسته و دست هایش را روی صورتش گرفته و می خواهد که او دست از فریاد زدن بردارد.

کسی که این ویدئو را منتشر کرده می گوید هدفش افزایش اگاهی درباره وجود زورگویی دینی در مدارس بوده است.

لازم به ذکر است مقامات مدرسه اعلام کرده اند که از بروز این حادثه آگاهی پیدا کرده اند و قصد دارند با این ماجرا برخورد داشته باشند. با این حال هنوز هیچ دانش آموزی در رابطه با این واقع مورد بازخواست قرار نگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha