جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی در دیدار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی

حوزه/ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کرد و توضیحاتی در خصوص فعالیت های وزارت ارشاد، به ویژه در زمینه روابط فرهنگی ایران و عراق ارائه داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیئت همراه با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کرد و توضیحاتی در خصوص فعالیت های وزارت ارشاد، به ویژه در زمینه روابط فرهنگی ایران و عراق ارائه داد.

حضرت آیت الله بشیر نجفی با تاکید بر اینکه کشور های اسلامی به ویژه وزارت های فرهنگی باید به ضرورت کاشتن روح عزت و کرامت در جامعه اسلامی توجه کنند، اشاره کردند: این مسئله نیازمند تقویت معارف اسلامی است؛ چرا که دشمنان اسلام همچنان هویت اسلامی را تهدید می کنند، لذا همگی باید بدانیم که حفظ هویت اسلامی در حقیقت جهاد در راه خدا است.

معظم له از تقویت روابط میان کشور های اسلامی به ویژه ایران و عراق استقبال کردند.

دکتر صالحی تعدادی از فعالیت ها و دستاورد های وزارت ارشاد را معرفی و از حضرت آیت الله بشیر نجفی تشکر و قدر دانی کرد.

به برکت زیارت عتبات مقدس، باید به خودمان رجوع کنیم و آن را ارتقا ببخشیم

همچنین در دیداری جداگانه تعدادی از زائران عتبات مقدس با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

معظم له نیز توصیه هایی را بیان و به سؤالات آنان پاسخ دادند.

حضرت آیت الله بشیر نجفی بر اهمیت استفاده زائرین از فرصت زیارت برای رجوع به خود و تلاش برای ارتقای آن، به ویژه که در جوار حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) هستند، تاکید کردند.

ایشان افزودند: زائران باید یادآور گناهانی شوند که مرتکب شدند تا به توبه نصوح روی بیاورند و امام معصوم (ع) را شاهد قرار دهند که بار دیگر به سوی گناه روی نیاورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha