پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حائری‌زاده

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: بشر امروز در دنیای بی روح و ماشینی سردرگم شده است، لذا بهترین راه برای رهایی از این وضعیت تمسک به ائمه اطهار علیهم السلام و آموزه های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حائری‌زاده، شب گذشته در جشن اعیاد شعبانیه، در مسجد امام سجاد (ع) بیجار، اظهار داشت: با تمسک به ائمه اطهار(ع) و سفارشات و دستورات این بزرگواران بی شک جامعه اسلامی در مسیر واقعی خود قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که امروز نیاز جامعه اسلامی تربیت دینی فرزندان این مرز و بوم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، افزود: بشر امروز در دنیای بی روح و ماشینی سردرگم شده است، لذا بهترین راه برای رهایی از این وضعیت تمسک به ائمه اطهار علیهم السلام و آموزه های دینی است.

استاد حوزه با تاکید بر اهمیت دین در جامعه امروزی عنوان داشت: امروز دشمنان و متاسفانه برخی از کشورهای منطقه از روی نادانی و جهل به دنبال دور کردن مردم از اسلام واقعی و آموزه های ائمه اطهار علیهم السلام هستند، لذا نیاز جوان و نوجوان و بلکه همه  مردم در جامعه اسلامی بصیرت در تقابل با دسیسه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون باید اصول و دستورات دینی را به صورت کامل و جامع در اختیار مردم قرار دهند، ادامه داد: امروز در عصر ارتباطات و در عصری که دنیا به دهکده جهانی تبدیل شده است باید با استفاده از امکانات روز و وسایل ارتباط جمعی اصول ناب دین محمدی(ص) را به سراسر جهان مخابره کنیم و به دنیا بگوییم که اسلام برخلاف آنچه که برخی رسانه درباره آن سیاه نمایی می کنند، دینی رحمانی و آزاداندیش است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حائری‌زاده خاطرنشان کرد: در ماه مبارک شعبان شاهد اعیاد اسلامی بسیاری هستیم، لذا این ماه بهترین فرصت برای تبلیغ دین مبین اسلام و انتقال ارزش های اسلامی به بطن جامعه است.

استاد حوزه علمیه قو در پایان گفت: در استان کردستان استعدادهای بسیاری در زمینه های دینی و قرآنی داریم، لذا باید این استعدادها از بالقوه به بالفعل برسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha