جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا سیار فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از ظرفیت عظیم مسجاد به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در کشور تاکید کرد.

رضا سیار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اجرای طرح سفینه النجاه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: این که در این طرح مساجد و ائمه جماعات محور کار قرار دارند، حرکت ارزشمندی است چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب و بلکه از صدر اسلام، مساجد سنگر بوده اند و امروز باید از این ظرفیت برای مقابله با معضلات اجتماعی و فرهنگی نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: یکی از محاسن این که مساجد در این کار محور قرار می گیرند این است که به هر حال بخش قابل توجهی از آسیب های اجتماعی در کف محله و در کوچه و پس کوچه ها به ویژه در مناطق آسیب پذیر رخ می دهد و با توجه به این مساله مساجد خصوصاً در این مناطق می توانند در مسیر کاهش آسیب ها بسیار موثر و مفید عمل کنند.

فرماندار قم همچنین بیان داشت: به هر صورت با حضور ائمه جماعات که افراد دلسوز به محله هستند و مورد وثوق مردم ، این امیدواری وجود دارد که به تدریج شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهر قم باشیم و حقیقتاً هم برای قم زیبنده نیست که این مسایل در آن وجود داشته باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha