شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 447828
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
 سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با اهدای لوح تقدیری به سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، از تلاش ها و همکاری این سازمان در پوشش و انعکاس برنامه های حوزه استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، ظهر امروز در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه، از تلاش های این سازمان در راستای انعکاس فعالیت ها و برنامه های حوزه علمیه استان تقدیر کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این جلسه تشکر از زحمات و همکاری صدا وسیما و ارائه راهکاری موثر برای ارتباط و تعامل بیشتر این دو نهاد ارزشی است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این چند سال اخیر صدا و سیمای مرکز بوشهر با تولید برنامه های معارفی و نیز پوشش برنامه ها و فعالیت های حوزه علمیه نقش مهمی در انعکاس تلاش های این نهاد مذهبی داشته است.

وی از آمادگی حوزه علمیه استان برای حضور کارشناسان خود در عرصه های دینی، مذهبی و مشاوره در برنامه های صدا وسیما خبر داد و ابراز داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر فعالیت خوبی در حوزه معارف دین داشته است که این برنامه ها می تواند با حضور کارشناسان دینی حوزه علمیه با کیفیت بیشتری برگزار شود.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه در چند سال اخیر اساتید اخلاق مطرح و خوبی از سطح کشور برای تدریس و برگزاری جلسات اخلاق و مشاوره به مدارس علمیه استان اعزام شده اند، گفت: می توان با برنامه ریزی مدون از ظرفیت این اساتید در برنامه های صدا و سیما مرکز بوشهر استفاده کرد و موضوعاتی تخصصی مشاوره را به مردم انتقال داد.

مدیر حوزه علمیه استان پیشنهاد استفاده از کارشناسان صدا و سیما برای برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای در مدارس علمیه استان را مطرح کرد و گفت: به جهت اهمیت سواد رسانه ای و گسترش روز افزون استفاده مردم و به ویژه طلاب و روحانیان از این فضا، نیاز است از تجربه کارشناسان این امر با برگزاری دوره های سواد رسانه ای استفاده شود.

وی افزود: با توجه به رسالت تبلیغی طلاب و روحانیان، تحقق این امر می تواند به انجام رسالت تبلیغیشان کمک شایانی کند.

 حجت الاسلام خدری در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیری به سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تلاش ها و همکاری این سازمان در پوشش و انعکاس برنامه های حوزه علمیه استان تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha