پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه بهترین مروجان و مبلغان دین هستند و باید تهدیدات فضای مجازی را برای آحاد مردم به خوبی تبیین کنند.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: ائمه جمعه با بیان حقایق باید توطئه های دشمنان را از بین برده و جامعه را به طرف تقوا هدایت کنند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: نقش ائمه جمعه به‌عنوان مدیران و فرماندهان قرارگاه فرهنگی هر منطقه، نقش خطیر و سازنده‌ای است و باید تمام برنامه های امامان جمعه بر محوریت ولایت فقیه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ائمه جمعه بهترین مروجان و مبلغان دین هستند و باید تهدیدات فضای مجازی برای آحاد مردم به خوبی تبیین کنند، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه مسئولان انقلاب در سراسر کشور هستند، از این رو با توجه به نقش اساسی ائمه جمعه در جامعه به عنوان پیوند دهنده میان مردم و مسئولان و نیز انعکاس دهنده مشکلات و درخواست های مردم، می توانند در فرهنگ سازی، حل مشکلات، و کاهش آسیب های حوزه های مختلف موثر باشند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به نقش نماز جمعه در رشد و تعالی جامعه اسلامی، بیان داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نماز های جمعه را به عنوان قرارگاه های فرهنگی اعلام کردند، این پایگاه ارزشمند دینی و سیاسی نقش بسیار مهمی در تحقق وحدت و همبستگی عمومی ایفا کرده است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: نمازهای جمعه، مواضع نظام را ترویج و تبلیغ می‌کنند و مردم را نسبت به مواضعی که نظام دارد آشنا و آگاه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha