پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه

حوزه/ مدیر امور خوابگاه های جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برپایی «نمایشگاه ساعت بهشتی» ویژه طلاب خوابگاه حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها) در ایام شعبانیه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، اشرف سادات ارمکان عنوان کرد: از آنجا که هویت اصلی یک طلبه را علم و معنویت او تشکیل می دهد و راز و نیاز با پروردگار در خلوت شب، یکی از موثرترین مستحبات در رشد و کمال معنوی انسان است، نمایشگاهی با محتوای روایات مرتبط با این موضوع راه اندازی شده است.

مدیر امور خوابگاه ها اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری کارشناسان حدیث اداره قرآن و حدیث و با موضوع سحرخیزی، تهجّد و بیدار ماندن در این ساعت بهشتی و با بهره‌گیری از محتوای روایات جمع‌آوری شده از منابع دست اول و معتبر در این زمینه برپا شده است.

سادات ارمکان گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در ماه شعبان برگزار می‌شود و هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی طلاب با سخنان اهل بیت(علیهم‌السلام) و سیره تهجد وشب‌زنده‌داری ایشان و تأثیر آن در شادمانی و نشاط قلبی طلاب است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با مطالعۀ این سخنان نورانی، توفیق و عزم بر احیای نافلۀ شب و استمرار بر آن برای تک تک سربازان حضرت بقیه الله(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) حاصل شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha