جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شما جانبازان با بصیرتی که دارید هیچ گاه در دام توطئه های ننگین دشمنان اسلام و این نظام مقدس نخواهید افتاد، پس باید خود را برای تقابل با این دسیسه ها آماده نگه دارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز با جمعی از جانبازان و ایثارگران استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار گفت: یکی از صفات بارز حضرت ابوالفضل (ع) وفاداری ایشان به اهل بیت علیهم السلام است که نام گذاری سالروز ولادت این بزرگ مرد اسلام، بنام جانباز مایه افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت ابوالفضل (ع) تمام وجودش را وقف وفاداری به امام حسین (ع) و اهل بیت(ع) نمود، ادامه داد: در واقعه عظیم کربلا، حضرت ابوالفضل (ع) نهایت وفاداری و دلدادگی خود را به اسلام و تداوم حرکت اهل بیت علیهم السلام نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان انسان با تاکید بر اینکه مومن و فرد با تقوا باید در هر لحظه و مکان ارتباط خود را با خداوند قطع نکند، گفت: هر آنچه در این دنیا وجود دارد فانی است، پس چه بهتر که انسان برای آن دنیای خود توشه کافی داشته باشد

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه جانبازان را باید شهیدان زنده نامید، اظهار کرد: جانبازان، افرادی دارای صبر، استقامت و... هستند و این اجری بزرگ برای این شیرمردان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی جایگاه جانبازان را همسان شهدا عنوان کرد و گفت: جانبازان در این مسیر معنوی با خدای خویش معامله کرده اند و این مایه افتخار برای آنهاست، زیرا بدن خود را  وقف تداوم این نظام مقدس نموده اند.

وی با تاکید بر اینکه هرگز توطئه دشمنان پایانی نخواهد داشت، افزود: افرادی همانند شما جانبازان با بصیرتی که دارید هیچ گاه در دام توطئه ها ننگین دشمنان اسلام و این نظام مقدس نخواهید افتاد، پس باید خود را برای تقابل با این دسیسه ها آماده نگه دارید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس، دشمن در مقابل انقلاب نوپای اسلامی قرار گرفت، و شما جانبازان بودید که با فدای جان و مال خویش شیرمردانه در مقابل دنیای استکبار و کفر ایستادید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha