جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صحیفه سجادیه

حوزه/ نخستین نشست تخصصی رسانه ای دلالت های فرهنگی سیاسی صحیفه سجادیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست تخصصی و علمی رسانه ای دلالت های فرهنگی سیاسی صحیفه سجادیه به همت بنیاد صحیفه سجادیه و خبرگزاری رسا در محل سالن جلسات خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی وافی مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در زمینه فعالیت های این بنیاد گفت: این بیناد 6 کار اصلی را به عهده دارد که درحوزه برنامه ریزی و جمع آوری ایده‌ها و نگاه اساتید از دو جهت دارای محرومیت بودیم نخست آنکه خلاقیت ها به کار گرفته نشده بود که بنیاد سعی کرده در سه سال خلاقیت و ایده ها را جمع آوری و عناصرتأثیرگذار در این زمینه را شناسایی کند.

حجت الاسلام وافی اضافه کرد: اکنون12 نهاد بین المللی و 24 نهاد ملی که در زمینه صحیفه سجادیه کار می کنند، شناسایی شده اند؛  اگر اینها ساماندهی شوند اتفاق ویژه ای رخ خواهد داد و بیش از 100 نفر نیز در عرصه صحیفه فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بنیاد صحیفه سجادیه شش مجموعه راه اندازی شده است که یک بخش پژوهش است و نظرات و متون درسی اساتید و سبک های تدریس را جمع آوری کرده است؛ بخش دیگر آموزش و تربیت مربی است که سه مجموعه در کشور به این کار مشغول هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی نیز در سخنانی به بیان جایگاه صحیفه سجادیه در عرصه معارف دین و معارف غنی اهل بیت(ع) پرداخت؛ گفتنی است در این مراسم کارشناسان حوزوی به ذکر مباحث خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha