پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین بنی هاشمی

حوزه/ امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه در اعیاد ائمه اطهار(ع) باید اعمالی که به عنوان شادی انجام می دهیم، موجب رضای خدا باشد، گفت: متاسفانه بعضی از شادی ها به معصیت آلوده می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین بنی هاشمی، در مراسم گرامی داشت اعیاد شعبانیه در جمع  فرماندهان و نیروهای ناحیه مقاومت بسیج و ارتش در محل حسینه گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا سپاه با تفکر امام حسین (ع) به وجود بیاید و ارتش هم به تفکر حسینی منور شد.

 وی، سپاه و ارتش را دو نیروی نورانی در جمهوری اسلامی ایران و باعث افتخار نظام دانست و تصریح کرد: دشمنان بدانند که فرماندهان و نیروهای مخلص و فداکار سپاه و ارتش با بهره گیری از تفکر معنوی امام حسین (ع) در کنار یکدیگر در صف مبارزه با دنیای استکبار قرار دارند.

امام جمعه موقت کاشان  با بیان اینکه کشورمان با تلاش ها و فداکاری های ارتش و سپاه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: پروژه های بسیار مهمی در کشور به دست دلاورمردان ارتشی و سپاهی اجرا شده است

وی، به فضیلت های ماه شعبان اشاره کرد و با گرامی داشت ولات امام سجاد(ع) و ولادت امام زمان(عج)، با بیان اینکه ظهور حضرت، جهنمی را  که در دنیا وجود دارد تبدیل به بهشت خواهد شد، گفت: امیدواریم  با مقدمه سازی که جمهوری اسلامی ایران برای ظهور امام زمان (عج) دارد، همگان به راه راست هدایت شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین بنی هاشمی با تاکید بر اینکه نسبت به شادی در اعیاد ائمه اطهار(ع) توصیه شده است، ادامه داد: هرچند در ولادت ائمه اطهار(ع) باید شادی کرد، ولی این شادی نباید همراه با معصیت باشد.

وی با بیان اینکه در ولادت ائمه اطهار(ع) باید اعمالی که به عنوان شادی انجام می دهیم، موجب رضای خدا باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از شادی ها به معصیت آلوده می شود که باید مومنین از اینگونه معصیت ها پرهیز کنند.

تبعیت کامل نیروهای مسلح از امام خامنه ای

سرهنگ پاسدار عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه، به تلاش دشمن بری اختلاف افکنی بین ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه علیرغم شیطنت های دشمنان هر روز بر وحدت و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش با تبعیت کامل از امام خامنه ای در برابر تمام توطئه های دشمنان مقتدرانه ایستاده اند، تصریح کرد: نیروهای مسلح با اطاعت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری تا پای جان ایستاده اند تا انقلاب را  به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عج) برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha