جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تشریح برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: مراسم تشییع این عالم ربانی روز سه شنبه در بجنورد و مراسم خاکسپاری پیکر آیت‌الله مهمان نواز روز چهارشنبه در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی یکشنبه شب در نشستی به تشریح برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده از سوی خانواده آن عالم بزرگوار تشییع پیکر مطهر آیت‌الله مهمان‌نواز روز سه‌شنبه از ساعت 9 صبح در محل مسجد انقلاب آغاز می‌شود و تا محل مصلی امام خمینی بجنورد ادامه می‌یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه آیت‌الله مهمان‌نواز در مسجد انقلاب و مصلای امام خمینی به اقامه نماز جمعه پرداخته است این مسیر انتخاب شد و نماز بر پیکر ایشان نیز در محل مصلی اقامه می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه به برنامه تدفین پیکر نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: با تصمیم خانواده آیت‌الله مهمان‌نواز مراسم تدفین روز چهارشنبه هفته جاری در شهر مشهد مقدس و بهشت رضای این شهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم ختم رحلت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز صبح روز پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 12 ظهر در محل مسجد انقلاب برگزار می‌شود.

گفتنی است، آیت الله مهمان نواز موسس، مدیر و محور اصلی فعالیت‌های حوزه علمیه استان خراسان شمالی بوده است.

آیت‌الله مهمان نواز حوزه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد را تاسیس و برای چندین سال نیز مدیریت آن را بر عهده داشته و به تدریس برخی از دروس حوزوی نیز پرداخته است.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام‌جمعه سابق بجنورد و نماینده چهار دوره مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ظهر روز شنبه 2 فروردین در سن 92 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha