جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله مهمان نواز

شوراي استاني حوزه علميه خراسان شمالي در پي درگذشت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه سابق بجنورد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، متن پیام تسلیت شوراي استاني حوزه علميه خراسان شمالي در پي درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

ارتحال عالم مجاهد و فقيه جلیل‌القدر و يار ديرين امام راحل و مقام معظم رهبري حضرت آیت‌الله مهمان‌نواز (طاب ثراه) امام‌جمعه سابق بجنورد و نماينده مردم استان خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري موجب تاثر و تأسف عميق گرديد.

آن عالم وارسته در طول نیم‌قرن حضور پربركت خود در استان درسنگر امامت جمعه و مجلس خبرگان رهبري منشأ خدمات ارزنده‌ای در عرصه‌های فرهنگي، اجتماعي و سياسي و همچنين محور اتحاد و همدلي اقوام و سلايق مختلف در اين منطقه بودند

مبارزات سياسي آن مجاهد رباني و همراهي ايشان با امام راحل و مقام معظم رهبري قبل و بعد از انقلاب اسلامي و همچنين حضور فعال ايشان در كنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس از او عالمي عامل و چهره‌ای ممتاز و کم‌نظیر ساخته بود.

شوراي استاني حوزه علميه خراسان شمالي ضايعه رحلت آن عالم نستوه و اسوه اخلاق را به محضر حضرت وليعصر (عج)، مقام معظم رهبري، مراجع تقليد، حوزه‌های علميه و خصوصاً مردم ولايتمدار خراسان شمالي و بيت معظم ايشان تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند منان براي آن مرحوم علوّ درجات را مسالت مي نمايد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha