جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه خواهران

حوزه/کارگاه آموزشی سبک زندگی نبوی با توجه به آیات قرآن ویژه طلاب و مبلغان، در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تنکابن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، زهرا هدایتی همت، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شرود تنكابن بيان كرد: کارگاه آموزشی سبک زندگی نبوی به صورت کارگاهی با هدف  ارتقاء سطح علمی  و مهارتی طلاب، توانمندسازی مخاطبان و تغییر نگرش جهت تبلیغ موثر  با محوریت بررسی  برخی از زوایای مختلف زندگانی پیامبر (ص) از جمله  اخلاق فردی در امرتبلیغ اسلام، تاکتیکهای نظامی درتحریم ها، اقتصاد مقاومتی در صدر اسلام، تبلیغ اسلام و نفوذ در قلبها، ارتباط با خانواده، تربیت دینی فرزندان  با حضور سرکار خانم سیده فاطمه افتخاری ویژه طلاب و مبلغان در این مدرسه علمیه برگزار گردید.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی بعد از گروه بندی طلاب، به بررسی آیات قرآن از جمله 77 قصص، 143 بقره،21  احزاب، 128 توبه ، 159 آل عمران ، 34 فصلت پرداخته و در پایان یک نفر از هر گروه به عنوان نماینده  نتایج حاصله را بیان کردند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شرود تنكابن خاطر نشان کرد: در این کارگاه  به شبهات و سوالات احتمالی طلاب پاسخ داده شده و جهت مطالعه بیشتر و کسب معلومات بالاتر، منابع  به طلاب معرفی گردید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha