پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقات تیراندازی طلاب سنندج

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: برای حفظ آمادگی طلاب و روحانیون مسابقات و کلاس آموزش تیراندازی ویژه حوزویان شهر سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، به برخی از برنامه های مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه استان در طول سال برنامه های فرهنگی، ورزشی، کلاس ها و دوره های آموزشی و... فراوانی را برای طلاب و روحانیون و خانواده های آنان برگزار می کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان افزود: از جمله این برنامه ها تجلیل از خانواده طلاب و روحانیون کردستانی است که معمولا در طول سال به صورت متناوب انجام می گیرد.

حجت الاسلام حسینی فر ادامه داد: 30 فروردین امسال 250 نفر از خانواده طلاب و روحانیون شهرستان سقز با اهدا هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

رییس مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: ششم اردیبهشت ماه جاری نیز 260 نفر از خانواده های طلاب و روحانیون شهرستان مریوان تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری برخی مسابقات ورزشی و نیز کلاس های آموزشی در سالجاری، گفت: در 30 فروردین ماه همزمان با مراسم تجلیل از خانواده طلاب و روحانیون سقزی شاهد برگزاری مسابقه دومیدانی در این شهرستان بودیم. همچنین برای حفظ آمادگی طلاب و روحانیون مسابقات تیراندازی و نیز کلاس آموزش تیراندازی ویژه روحانیون و طلاب شهر سنندج برگزار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha