چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی سخنانی گفت: هنگامی که عربستان سعودی برای هدف قرار دادن مقاومت هزینه می کند و بن سلمان ولیعهد عربستان اقدام به ائتلاف و خریدن آراء می کند، در روز انتخابات، رأی ما عمل مقاومت و حرکت در راه آن است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی سخنانی گفت: هنگامی که عربستان سعودی برای هدف قرار دادن مقاومت هزینه می کند و بن سلمان ولیعهد عربستان اقدام به ائتلاف، تحریک و خریدن آراء می کند، در روز انتخابات، رأی ما عمل مقاومت و حرکت در راه آن است.

وی با تاکید بر اینکه ما در انتخابات با یک پروژه آمریکایی سعودی برای هدف قرار دادن مقاومت هستیم، اشاره کرد: اینان با اصرار برخی از احزاب داخلی علیه مقاومت تحریک می کنند که با این کار دخالت و دست داشتن آنان در هدف قرار دادن مقاومت آشکار می شود.

شیخ قاووق ادامه داد: تحریک طایفه ای و مذهبی و شعله ور کردن اختلافات داخلی، تمامی نقاب ها را کنار زد و نیت ها و چهره حقیقی اشخاص را آشکار کرد.

عضو ارشد حزب تصریح کرد: کسانی که برای ضربه زدن به مقاومت لحظه شماری می کنند، تنها خودشان را رسوا می کرده و تاکید می کنند که هیچ امنیتی برای آنان وجود ندارد.

وی افزود: کسی که به سخنرانی تحریک آمیز و تفرقه انگیز می پردازند، به منافع مردم و کشور توجهی ندارند؛ بلکه پایبند به دستورات خارجی به ویژه عربستان سعودی هستند.

عضو شورای مرکزی با اشاره به اینکه برخی هستند که می خواهند به ائتلاف حزب الله و جنبش امل در انتخابات ضربه بزنند، گفت: این ائتلاف، ائتلافی راهبردی مستحکم است و از منافع شخصی و حزبی به دور است.

وی افزود: این ائتلاف در جهت خدمت به کشور است و کسانی که در پی ضربه زدن به این ائتلاف هستند، تلاششان بی فایده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha