سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سيد مرتضي بختياری-قائم مقام توليت آستان قدس رضوی

حوزه/ قائم مقام توليت آستان قدس رضوی، در جمع جانبازان، گفت: بدون شك تا زماني که جوانان درس استقامت و ايثار را از جانبازان و خانواده‌های شهدا فرا می گيرند، نقشه‌ها و فتنه‌های آمريكا و استكبار نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سيد مرتضي بختياری، با حضور در آسايشگاه جانبازان اعصاب و روان بيمارستان ابن سينا و آسايشگاه جانبازان ضايعه نخاعی امام خمينی(ره)، با اشاره به جانفشانی‌ها و ايثارگری‌های رزمندگان و بسيجيان در طول هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت‌های مدافعان مظلوم حرم گفت: امروز بيش از هر زمان كشور ما به روحيه جهادی، بصيرت و ولايتمداری اين عزيزان برای الگوبرداری نياز دارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبري بارها در سخنانشان به حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و روحيه و فرهنگ ايثار و شهادت تاكيد فرموده‌اند لذا رسالت و وظيفه نهادهای فرهنگی و متولی اين موضوع بسيار خطير و مهم است.

بختياری تصريح كرد: با تدبير توليت آستان قدس رضوی در طي ٢ سال اخير اقدامات مناسبی برای تسهيل تشرف جانبازان عزيز به بارگاه منور رضوی صورت گرفته و بسياری از اين بزرگواران نيز توفيق خدمت در اماكن متبركه رضوی را يافته‌اند.

وي با اشاره به روحيه بالا و دلبستگی جانبازان سرافراز كشورمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی، اذعان كرد: جانبازان عزيز اعصاب و روان و ضايعه نخاعي بيش از ٣٠ سال است كه بر روي تخت‌های بيمارستان‌ها و صندلی چرخدار و با سختی و مرارت‌های فراوان گذران عمر می‌كنند ولی همواره مدافع و حامي ارزش‌ها و خون همرزمان شهيدشان بوده‌اند.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی گفت: بدون شك تا زماني جوانان ايران اسلامی درس استقامت و ايثار را از جانبازان عزيز و خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگر فرا می گيرند، تمام نقشه‌ها و فتنه‌های آمريكا و استكبار جهانی نقش بر آب خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha