شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله اعرافی پیام تسلیت

حوزه/ آیت الله مهمان نواز در سنگر نمایندگی مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی، رهبری نظام و مردم آن دیار داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پی درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز به این شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم مجاهد، «آیت الله حبیب الله مهمان نواز»، موجب تاثر و تألم شد.

او که عمر پر بار خود را در ترویج و تعلیم علوم و معارف آل الله سپری کرده بود، پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، همراه  مردم آگاه و انقلابی دیار خراسان شمالی پیشگام و جلودار حرکت های خودجوش مردمی بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کسوت امامت جمعه شهرستان بجنورد به تحکیم نظام نوپای جمهوری اسلامی همت گماشت.

ایشان  در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان غیور و جان برکف و مردم ولایت مدار ، استوار و مقاوم  ایستاد و در سنگر نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی، رهبری نظام و مردم آن دیار داشت.

ضمن عرض تسلیت، رحلت این عالم بزرگوار به رهبرمعظم انقلاب (مد ظله العالی)، مردم عزیز استان خراسان  شمالی حوزه های علمیه و خانواده و بستگان آن فقید سعید ، از درگاه ربوبی ، غفران الهی و  علو درجات برای آن مرحوم ،  صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

علیرضا اعرافی                                                                 

 مدیرحوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha