شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ابوتراب عاشوری

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از ساخت مستند «ابوتراب انقلاب» از روحانیان شهید و مبارز انقلابی استان بوشهر خبر داد و گفت: این مستند به زودی کار ساخت آن آغاز، و قرار است از شبکه های سراسری نیز پخش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر جلسه هم اندیشی مسؤولان شهر چغادک با حضور امام جمعه این شهر و مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر امروز در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری، امام جمعه چغادک در این جلسه با تقدیر از فعالیت های صدا و سیمای مرکز بوشهر، گفت: مردم شهر چغادک از صدا و سیمای مرکز بوشهر به جهت پوشش برنامه های مذهبی این شهر به ویژه در ایام ماه محرم و صفر رضایتمندی نسبی دارند و امید داریم با تلاش هایی که صورت می گیرد کیفیت پوشش برنامه ها و زمان اختصاص داده شده در صدا و سیما افزایش یابد.

وی، خواستار استقرار خبرنگاری از صدا و سیما در شهر چغادک شد و افزود: به جهت تعدد برنامه ها و اهمیت آنها نیاز است خبرنگاری از صدا و سیما در این شهر برای پوشش برنامه ها حضور داشته باشد.

علی زارعی، شهردار چغادک نیز در این جلسه گفت: چغادک مذهبی ترین شهر استان بوشهر است و فعالیت های مردم این شهر را در مناسبت های مختلف به ویژه در ایام اربعین و ماه محرم و صفر دیده می شود.

وی، خواستار پوشش برنامه های شهر چغادک در صدا و سیمای مرکز بوشهر شد و گفت: برنامه های برگزار شده در شهر چغادک به لحاظ کمی و کیفی مطلوب است، البته تا رسیدن به کیفیت مورد نظر فاصله ای وجود دارد، اما به همین میزان انتظار است صدا و سیما در پوشش برنامه ها همت بیشتری داشته باشد.

سید حسین، ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این جلسه از ساخت مستند «ابوتراب انقلاب» از روحانیان شهید و مبارز انقلابی استان بوشهر خبر داد و گفت: این مستند به زودی کار ساخت آن آغاز، و قرار است از شبکه های سراسری نیز پخش شود.

وی افزود: به جهت برخی محدودیت هایی که وجود دارد در پوشش برخی برنامه ها با مشکلاتی مواجه هستیم اما تلاش خود برای انعکاس برنامه ها و فعالیت های شهر چغادک همواره داریم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از حل مشکل پخش زنده مراسمات در سراسر استان خبر داد و گفت: در سفری که روزهای آینده آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما به استان خواهند داشت افتتاح چند پروژه را در دستور کار داریم که یکی از این موارد حل موضوع پخش زنده مراسمات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha