سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حوزه علمیه خواهران ابیک

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: سنت حسنه نامگذاری سال ها که توسط رهبر معظم انقلاب انجام می گیرد به راستی بستر تحولی بزرگ در عرصه اجتماعی بوده و این نامگذاری ها متناسب با نیاز و یا یک ضرورت در نظر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم فاطمه لطفی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک، ضمن تسلیت رحلت عالم جلیل القدر مرحوم حجت الاسلام موسوی، گفت: امام جمعه فقید شهر آبیک به تمام معنا پیرو ولایت فقیه بود و با داشتن صداقت در کلام مبارزی نستوه بودند و در مقابل ظلم هیچ گاه سکوت نکرد.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک افزود: ایشان به عنوان پدر معنوی حوزه عملیه و امام جمعه شهر آبیک پدری مهربان، بسیار شجاع و نترس بود و اسلام در اولویت زندگی و کاری ایشان قرار داشت.

وی در ادامه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» بیان داشت: سنت حسنه نامگذاری سالها که توسط رهبر معظم انقلاب انجام می گیرد به راستی بستر تحولی بزرگ در عرصه اجتماعی بوده واین نامگذاری ها متناسب با نیاز و یا یک ضرورت در نظر گرفته می شود.

 لطفی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی راهبردی است که همه مردم کشور باید آن را در سال 1397 پیگیری کنند تا چرخ بنگاه‌های کوچک و متوسط بیشتر به حرکت دربیاید و شکوفایی اقتصادی را برای کشور حاصل کند،این امر قطعا می‌تواند اشتغال زایی را برای جوانان کشور در پی داشته باشد.

 استاد حوزه علمیه خواهران عنوان داشت: مردم وظیفه دارند هنگامی که به بازار مراجعه می‌کنند در صورت وجود جنس ایرانی از آن استفاده کنند و اولویت خود را جنس خارجی قرار ندهند و این را بدانند که همین خرید جنس ایرانی زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند.

وی اظهار کرد: روشن است که این مردم هستند که می‌توانند با حمایت فراگیر خود از کالاهای ایرانی و تولید ملی به کمک رونق و پویایی حوزه اقتصاد بیایند،چرا که حمایت از تولید ایرانی یک رفتار عقلانی است وباید در جامعه این اصل را نهادینه وترویج نماییم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی رونق اقتصاد و رفع مشکل بیکاری را به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha