پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کسب و کار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: حمایت ازکالای ایرانی راه‌‌گشای بهبود کسب و کار و ایجاد اشتغال در جامعه است و مسئولین باید بستر های لازم جهت جذب سرمایه گذار ایرانی را فراهم نمایند تا بدون هیچ گونه دغدغه ای بتواند نسبت به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع ائمه جماعات مساجد شهرستان تاکستان، گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی و تقویت اراده ملی و بسیج عمومی است که تک تک افراد جامعه باید خود پیشگام این میدان باشند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، رونق تولید داخلی بسترساز ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان است که در این زمینه مردم و مسئولین وظیفه خطیری به عهده دارند.

وی اظهار کرد: بیکاری و رکود اقتصادی از مهمترین مشکلات امروز کشور است. به همین دلیل محور نامگذاری‌های هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته با محوریت اقتصاد و اشتغال می باشد، به طوری که امسال نیز تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی معظم له نامگذاری شده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: حمایت از کالای ایرانی راه گشای بهبود کسب و کار و ایجاد اشتغال در جامعه است و مسئولین باید بسترهای لازم جذب سرمایه گذار ایرانی را فراهم نمایند تا بدون هیچ گونه دغدغه ای بتواند نسبت به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال اقدام نماید.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: همه مردم باید از تاثیر منفی ورود قاچاق کالا در کشور آگاه باشند و با اطلاع از اثرات منفی این موضوع، از خرید کالای قاچاق و همچنین کالای غیرایرانی خودداری کنند.

وی، نقش ائمه جماعات مساجد وروحانیون را در ترویج ونهادینه شدن حمایت از کالای ایرانی با اهمیت دانست واظهار کرد: با توجه به این که بحث حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است این ظرفیت در طول سال برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی آن فراهم است تا به صورت مکرر ترویج و تبیین شود.

وی ادامه داد: هیئت امنا، بسیج، کانون فرهنگی هنری و امام جماعت مسجد به عنوان فردی مورد اعتماد می‌توانند با تعامل و همکاری یکدیگر در فرهنگسازی این موضوع گام اثرگذاری بردارند و امام جماعت مسجد با بهره‌گیری از آیات قرآن کریم و سیره پیامبر (ص) و بزرگان دینی در آشنا کردن مردم در مورد مضرات استفاده از کالای خارجی و فواید مصرف کالای داخلی مطالبی را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha