جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دعا

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: حضور پر رنگ خدا در زندگی مشکلات را در برابر انسان کوچک و دشمنان را ذلیل می کند،چرا که نتیجه توجه به خدا در زندگی ایمان قوی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، آیت الله محمد محمدی تاکندی، امروز در کلاس درس خارج خود که در مسجد شیخ الاسلام برگزارشد، گفت: وسوسه های شیاطین  پیوسته در مسیر زندگی انسان را تهدید می‌کند، اما انسان باید با توسل به اولیای الهی و پر رنگ کردن حضور خدا در همه امور زندگی نقشه های سوء شیاطین را خنثی کند.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری افزود: ما وقتی خدا را باور کردیم، باید او را مدبر و مدیر زندگی خود بدانیم و پس از آن باید تمام مراقبت‌ها و پاسبانی‌ها بر اساس فرمانبرداری از او قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پر رنگ کردن حضور خدا در زندگی، حساب و کتاب در همه امور و باور کردن قیامت از جمله ارکان تقوا است که انسان با رعایت این موارد می تواند یک زندگی نورانی و الهی داشته باشد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: اگر مبنای زندگی انسان خدایی شود، آثار و برکات مادی و معنوی زیادی برای زندگی دنیوی و آخروی او خواهد گذاشت، چرا که انسان می‌تواند با عبودیت و بندگی خدا به آرامش و امنیت نورانی برسد.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: حضور پر رنگ خدا در زندگی مشکلات را در برابر انسان کوچک و دشمنان را ذلیل می کند، چرا که نتیجه توجه به خدا در زندگی ایمان قوی است.

آیت الله محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اين كه انسان‌ها داراي ضعف و قصور و آلوده به گناه­ اند، شایسته است براي رسیدن به تکامل و ارتباط با خدا و درخواست حوائج خود، از طریق بندگان صالح و اولیای الهی که دارای مقام بلندی­اند، اقدام كنند و آنها را بين خود و خدا واسطه قرار دهند تا زودتر به نتيجه برسند.

آیت الله محمدی تاکندی سپس اعیاد شعبانیه را تبریک و بر بهره گیری از فضائل ماه شعبان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha