جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین - سمنان

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: روند اقامه نماز در مدارس این استان مطلوب و رضایت‌بخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان، ضمن اعلام رضایت و بهبودی از وضعیت اقامه نماز جماعت در مدارس استان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نهادهایی که می‌تواند در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز مؤثر باشد، آموزش‌وپرورش است زیرا که انسان از همان دوران کودکی مدام در حال یادگیری مطالب جدید است و اگر از این زمان کودکان به نماز دعوت شوند، با این امر الهی انس گرفته و با آن رشد می‌کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش در برگزاری برنامه‌های فرهنگی نمازی همواره پیشتاز بوده و ستاد اقامه نماز را نیز در اجرای این امور یاری نموده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغین و ائمه محترم جماعت در تمامی مدارس استان سمنان فعالیت دارند و به اقامه نماز جماعت می‌پردازند، افزود: روحانیون عزیز باید به‌گونه‌ای رفتار کنند تا دانش آموزان، معلمان، معاونین و مدیر محترم مدرسه‌ها و مجموعه‌های آموزشی احساس صمیمیت و نزدیکی کرده و مشکلات و مسائل خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، ستاد اقامه نماز برنامه‌های فرهنگی نمازی متنوعی را در دستور کار خود دارد که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را به بهترین نحو ممکن اجرایی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha