جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری سمنان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه در نظام اسلامی مردم هستند، بر اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، در چهارمین جلسه ستاد شهرستانی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با اشاره به اهمیت نگاه ویژه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاریخ به ما ثابت کرده است که استکبار جهانی، در رأس آن آمریکای جنایتکار لحظه‌ای برای ضربه زدن به این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تأمل نخواهد کرد و تمام مسئولین نظام اسلامی موظف‌اند هوشیاری کامل خود را حفظ و از این نظام حراست کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ایجاد یک نظام سیاسی مستقل پس از نیم‌قرن سلطه رژیم وابسته پهلوی به‌عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ماقبل از پیروزی انقلاب یک کشور کاملاً وابسته بودیم و این موضوع قابل‌انکار نیست.

حجت‌الاسلام قندهاری خاطرنشان کرد: این روزها بعضی از سلطنت‌طلب‌ها تلاش می‌کنند چهره رژیم ستم‌شاهی را بزک کنند تا از این طریق نسل جوان ما را فریب دهند و امروز تنها کشوری که می‌تواند ادعا کند صد در صد مستقل است، جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی از لغو پیمان‌های استعماری به‌عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و افزود: در دوران ستم‌شاهی قراردادهای زیادی بسته‌شده بود که امنیت و منافع کامل آمریکا را تضمین می‌کرد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی تمام آن قراردادها لغو شد و از بین رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به رشادت‌ها و دلیرمردی‌های ملت بزرگوار ایران اسلامی، گفت: اینکه امروز شاهد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستیم نتیجه رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ملت بزرگ ایران است.

وی تصریح کرد: ملت قهرمان ما با تقدیم هزاران شهید در روزهای مبارزه با طاغوت، دوران دفاع مقدس و حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) نشان داده، در راه دفاع از اسلام و نظام اسلامی خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام قندهاری گفت: بزرگ‌ترین سرمایه نظام ما همین مردم هستند که باید برای تکریم و حل مشکلات آن‌ها اقدام جهادی صورت گیرد.

بر پایه این گزارش، در ادامه این جلسه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1396 مورد آسیب‌شناسی قرار گرفت و هر یک از اعضای جلسه برنامه‌ها و پیشنهادهای خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha