جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام علي پروانه

حوزه/ همایش روحانیان حج تمتع ۹۷ با حضور بیش از ۹۰۰ نفر از روحانيان، معين و معينه هاي دعوت شده به حج تمتع سال جاری در سالن همایش های جامعه الزهرا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» همایش روحانیان حج تمتع ۹۷ با حضور بیش از 900 نفر از روحانيان، معين و معينه هاي دعوت شده به حج تمتع سال جاری در سالن همایش های جامعه الزهرا برگزار می شود.

 این همایش روز ششم اردیبهشت ماه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماينده ولي فقيه درامور حج و زیارت   برگزار خواهد شد و حضور تمامي روحانيون، معين ومعينه هاي دعوت شده به حج امسال در اين همايش ضروری و لازم است.

همچنین  نشست های این همايش یک روزه، صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.تمامي روحانيون، معين ومعينه هاي دعوت شده، جهت حضور در طول همايش، برنامه‌ريزي‌ لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است: در این همایش علاوه بر سخنرانی سرپرست حجاج ایرانی، تعدادی از مسئولان معاونت های فرهنگی برای تشریح و تبیین برنامه های فرهنگی و آموزشی حج نیز صحبت خواهند کرد و در آخر هم مباحث فقهی و مناسک حج توسط یکی از روحانیان با تجربه و دانای به مسائل حج توضیح داده خواهد شد.

یادآور می شود، اين همايش روز پنج شنبه، ششم ارديبهشت ماه از ساعت 30/8 صبح تا 16 عصر در تالار بوعلي جامعه الزهرا قم برگزار خواهد شد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha