پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روحانی

حوزه/ رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهر تبریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، صبح سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه شهر تبریز در گفتگو با خبرنگاران، ابراز کرد: بسیار خوشحالم خدا به من و هیات همراه توفیق داد تا در این ماه پربرکت شعبان امروز و فردا میهمان مردم غیور و دلاور آذربایجان و به ویژه تبریز باشیم.

وی با اشاره به اهداف این سفر خاطرنشان کرد: در این سفر ۲۳ طرح و پروژه مصوب سفر قبلی که اعتبارات آن در نظر گرفته شده بود، مورد بررسی قرار خواهد گرفت که چند مورد آن عملیاتی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: اگر از وعده های سفر قبلی به استان آذربایجان شرقی، مواردی ناقص مانده تکمیل خواهد شد و علت آن بررسی می شود.

رئیس جمهور همچنین از اجرای چند طرح جدید در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: اجرایی شدن این طرح ها و پروژه ها نیز امروز در شورای اداری استان بررسی می شود.

وی در ادامه با اشاره به رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ تصریح کرد: تبریز به عنوان پایتخت گردشگری در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده که به مردم تبریز تبریک می گویم که امروز دنیای اسلام و جهان اسلام این شهر را به عنوان پایتخت گردشگری در سال جاری قرار داده است.

گفتنی است، فرزند شهید مرآثی شهید مدافع حرم استان آذربایجان شرقی به رئیس جمهور خیر مقدم گفت و دکتر روحانی مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان قرار گرفت.

لازم به ذکر است،‌رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha